Awak.... taw x saye rindu awak sangat... saye rindu zaman kita belajar dulu.... gaduh sampai saye tumbuk awak.. haa,, ganas kan saye.. hahaha.. lepas tu awak gelak jew kan... lagi laa sye geram.. kalo saye merajuk awak xpernah nk pujuk.. biler saye sakit atie dengan awak.. saye mmg xkan layan awak n xkan contact awak... awak pown same kan.. awak kate " biasa lew laki kan ego".. huh.. tpi saye xkisah leww.. itu lumrah.. bkn laki jew EGO... pompuan pon sama jgak!! hahahaha... lagi2 kalo pompuan bawak moto EGO fuyoo chomey habis... then awak pon nk cuci mata nk usha arr 2... tpi saye xkesah.. awak bkn milik saye sepenuhnya lagi... wah.. open gila da nie... hahaha...
R.I.N.D.U time nie teramat larh sgt.... T_T tang picca yg pkai spek 2 xleyh blah!! huh!!

No comments :
Post a Comment